6 alimente pentru prevenirea și combaterea celulitei. Celulita nu se referă doar la persoane supraponderale! De-a lungul anilor, stilul nostru de viață sedentar favorizează formarea cojii de portocală. Lipsa de exercițiu fizic, insuficiență venoasă (care promovează, de asemenea, retenția de apă și picioarele grele), precum și un stil de viață haotic(alcool, stres) și dezechilibre hormonale sau inflamatorii joasa un rol important. Și, desigur, dieta joacă un rol cheie în acumularea țesutului gras subcutanat. De exemplu, știm că excesul de sare, grăsimi saturate și zahăr rafinat (mai ales găsit în alimentele procesate industrial) este foarte rău. Cele mai bune 12 alimente pentru prevenirea și combaterea celulitei:

Apa

Toată lumea știe că trebuie să bea apă, dar puțini oameni se lipesc cu adevărat de ea, înlocuind-o cu băuturi zaharoase. Cu toate acestea, băutul de apa pe tot parcursul zilei ajută la eliminarea toxinelor și favorizează drenajul limfatic. De la sine, apa nu va ajuta la eliminarea celulitei, în special a celulitei grase sau fibroase. Cu toate acestea, în cazul celulitei apoase amestecate cu retenția de apă, aceasta este acțiunea cea mai importantă.

Ceai verde

Antioxidant si diuretic, ajută la limitarea asimilării grăsimilor de către organism și reținerea apei. Procedând astfel, va lupta și împotriva celulitei și va acționa în prevenirea celulelor grase! În plus, are efectul de a accelera metabolismul. Pentru a face acest lucru, nu ezitați să îl consumați de două ori pe zi.

6 alimente pentru prevenirea și combaterea celulitei. Ceapa

Ar trebui să ne sacrificăm respirația pentru a îndepărta aspectul inestetic de pe coapse, șolduri, fese și brațe? Asa se pare! De fapt, ceapa are un efect drenant, diuretic și detoxifiant. În timp ce ajută organismul să elimine toxinele, ajută, de asemenea, să scadă nivelul glicemiei. Alături de usturoi, te va face să beneficiezi și de proprietățile sale vasodilatante. Acest lucru ajută la îmbunătățirea circulației sângelui și la prevenirea acumularii de grăsime.

Banană

Bananele contin o doză mare de potasiu și zinc. Aceste elemente promovează buna funcționare a țesuturilor, precum și circulația liberă a sângelui și limfei. Prin urmare, acest lucru face posibilă încheierea rapidă a retenției de apă prin optimizarea oxigenării organismului. În plus, ajută la contrabalansarea efectelor sodiului în dieta noastră, care este foarte bogată în sare. Bananele reduc inflamația și limitează aspectul de noi noduli celulitici.

Carnea slabă

Schimbă carna grasa cu carnea slabă și peștele gras. Carnea slabă oferă proteine ​​pentru a lupta împotriva depozitelor de celulită. Peștele gras este bogat în omega-3. Cu toate acestea, dacă vorbim cel mai adesea despre efectele lor asupra sănătății cardiovasculare sau asupra sănătății creierului, efectele lor asupra frumuseții corpului nostru nu sunt mai puține. Într-adevăr, aceste antiinflamatoare îmbunătățesc fluiditatea membranelor celulare. Cu toate acestea, lipsa vascularității, cum ar fi scăderea oxigenării în celulele grase, are un efect dăunător asupra aspectului pielii.

Telina

Această legumă amară este un aliat de slăbire excelent și este unul dintre cele mai bune alimente anticelulitice. Acesta ajută la stimularea metabolismului pentru a accelera arderea grăsimilor. Digestiva și diuretica, are, de asemenea, un efect de supresie a apetitului și împiedică organismul să păstreze zaharuri și grăsimi. Și fără acest fenomen de stocare a grăsimilor, acestea sunt destul de simplu eliminate. Rețineți că este posibil să uscați și semințele de țelină. Acestea din urmă fiind diuretice și antiseptice, permit un drenaj foarte eficient consumate in ceai.

Articolul 6 alimente pentru prevenirea și combaterea celulitei apare prima dată în BZI.ro.